Przenieś swoje dane
Konta w serwisie e-kopaliński mogą być używane jedynie przez uczniów uczęszczających do naszej szkoły lub przez jej pracowników. Po zakończeniu nauki przez ucznia lub po rozwiązaniu umowy o pracę z nauczycielem, konta na platformie GSuite są kasowane.
Konta w serwisie e-kopaliński mogą być używane jedynie przez uczniów uczęszczających do naszej szkoły lub przez jej pracowników. Po zakończeniu nauki przez ucznia lub po rozwiązaniu umowy o pracę z nauczycielem, konta na platformie GSuite są kasowane.
Jeśli więc:
Jeśli więc:
- jesteś uczniem i kończysz naszą szkołę lub przenosisz się do innej placówki
- jesteś uczniem i kończysz naszą szkołę lub przenosisz się do innej placówki
- jesteś nauczycielem i kończysz u nas pracę,
- jesteś nauczycielem i kończysz u nas pracę,
możesz przenieść wszystkie dane na swoje prywatne konto Gmail.
możesz przenieść wszystkie dane na swoje prywatne konto Gmail.
Co musisz zrobić?
Co musisz zrobić?
Zaloguj się na swoje konto uczniowskie lub nauczycielskie i otwórz menu ustawień:
Zaloguj się na swoje konto uczniowskie lub nauczycielskie i otwórz menu ustawień:
W okienku wybierz opcję Konto:
W okienku wybierz opcję Konto:
Odszukaj opcję "Przenieś swoje dane" i kliknij "Rozpocznij przenoszenie"
Odszukaj opcję "Przenieś swoje dane" i kliknij "Rozpocznij przenoszenie"
Wpisz adres swojego konta prywatnego Gmail, a następnie kliknij przycisk "WYŚLIJ KOD"
Wpisz adres swojego konta prywatnego Gmail, a następnie kliknij przycisk "WYŚLIJ KOD"
Na prywatne konto zostanie wysłana wiadomość email z linkiem do kodu. Kod dokładnie przepisz lub skopiuj i wklej, a następnie kliknij przycisk "Zweryfikuj"
Na prywatne konto zostanie wysłana wiadomość email z linkiem do kodu. Kod dokładnie przepisz lub skopiuj i wklej, a następnie kliknij przycisk "Zweryfikuj"
Po zweryfikowaniu konta wybierz, które elementy mają zostać przeniesione, a następnie kliknij przycisk "Rozpocznij przenoszenie"
Po zweryfikowaniu konta wybierz, które elementy mają zostać przeniesione, a następnie kliknij przycisk "Rozpocznij przenoszenie"
Proces przenoszenia danych może dłużej potrwać
Proces przenoszenia danych może dłużej potrwać
UWAGA!
UWAGA!
Po zakończeniu procesu przenoszenia danych otrzymasz stosowną informację email na konto prywatne.
Po zakończeniu procesu przenoszenia danych otrzymasz stosowną informację email na konto prywatne.
Zdarza się, że system wysyła informację o błędzie. Zanim powtórzysz proces przenoszenia, sprawdź, czy:
Zdarza się, że system wysyła informację o błędzie. Zanim powtórzysz proces przenoszenia, sprawdź, czy:
1) przeniesione wiadomości email znajdują się na prywatnej skrzynce Gmail w menu po lewej stronie i są oznaczone etykietą "Przeniesione ..." z datą przeniesienia,
1) przeniesione wiadomości email znajdują się na prywatnej skrzynce Gmail w menu po lewej stronie i są oznaczone etykietą "Przeniesione ..." z datą przeniesienia,
2) dokumenty z dysku szkolnego znajdują się na prywatnym Dysku Google w folderze, którego nazwa zaczyna się od adresu mailowego konta szkolnego wraz z datą przeniesienia.
2) dokumenty z dysku szkolnego znajdują się na prywatnym Dysku Google w folderze, którego nazwa zaczyna się od adresu mailowego konta szkolnego wraz z datą przeniesienia.